



david.pastor@intoza.cz
+420 608 323 783
IČO: 25873261
Varšavská 1866/103, Ostrava-Hulváky
© 2025 Intoza.
Všechna práva vyhrazena.





david.pastor@intoza.cz
+420 608 323 783
IČO: 25873261
Varšavská 1866/103, Ostrava-Hulváky
© 2025 Intoza.
Všechna práva vyhrazena.





david.pastor@intoza.cz
+420 608 323 783
IČO: 25873261
Varšavská 1866/103, Ostrava-Hulváky
© 2025 Intoza. Všechna práva vyhrazena.





david.pastor@intoza.cz
+420 608 323 783
IČO: 25873261
Varšavská 1866/103, Ostrava-Hulváky
© 2025 Intoza. Všechna práva vyhrazena.





david.pastor@intoza.cz
+420 608 323 783
IČO: 25873261
Varšavská 1866/103, Ostrava-Hulváky
© 2025 Intoza. Všechna práva vyhrazena.


Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb Intoza (dále jen „poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“).
1. Identifikace poskytovatele
Intoza
Sídlo: Česká republika
E-mail: sken@intoza.cz
Poskytovatel poskytuje služby zejména v oblasti digitálních a technických řešení.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je poskytování služeb nabízených na webových stránkách Soltrix, zejména:
3D skenování
digitální dokumentace
technické podklady
vizualizace
konzultace a související služby
Konkrétní rozsah služby je vždy stanoven individuální dohodou se zákazníkem.
3. Uzavření smlouvy
Smluvní vztah vzniká:
potvrzením objednávky ze strany poskytovatele, nebo
uzavřením písemné smlouvy, nebo
odsouhlasením cenové nabídky zákazníkem (e-mailem nebo jinou elektronickou formou).
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
4. Cena a platební podmínky
Cena služeb je stanovena individuálně na základě rozsahu zakázky.
Pokud není dohodnuto jinak, je cena splatná na základě vystavené faktury.
Splatnost faktury je standardně 14 dní, není-li uvedeno jinak.
Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohu před zahájením prací.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje:
poskytovat služby odborně a v dohodnutém rozsahu,
postupovat s odbornou péčí,
informovat zákazníka o podstatných skutečnostech týkajících se plnění.
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nesprávných nebo neúplných podkladů poskytnutých zákazníkem.
6. Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník se zavazuje:
poskytnout pravdivé a úplné podklady potřebné k realizaci služby,
spolupracovat s poskytovatelem,
uhradit cenu služeb včas a v plné výši.
Zákazník odpovídá za to, že má právo používat a poskytovat veškeré podklady předané poskytovateli.
7. Autorská práva
Výstupy vytvořené poskytovatelem jsou chráněny autorským právem.
Zákazník získává právo používat výstupy v rozsahu dohodnutém ve smlouvě nebo nabídce.
Bez výslovného souhlasu poskytovatele nesmí být výstupy dále šířeny, upravovány nebo poskytovány třetím osobám.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazník může od smlouvy odstoupit pouze za podmínek stanovených právními předpisy nebo dohodou stran.
V případě odstoupení od smlouvy po zahájení prací má poskytovatel nárok na úhradu již provedených prací.
Pokud je zákazník spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, pokud to povaha služby umožňuje a nebylo započato s plněním.
9. Odpovědnost a reklamace
Případné vady služeb je zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu.
Poskytovatel odpovídá za vady v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy.
Odpovědnost za nepřímé škody a ušlý zisk je vyloučena v maximálním rozsahu povoleném zákonem.
10. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Ochrana osobních údajů, dostupným na webových stránkách Soltrix.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2025.
Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli změnit.
Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb Intoza (dále jen „poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“).
1. Identifikace poskytovatele
Intoza
Sídlo: Česká republika
E-mail: sken@intoza.cz
Poskytovatel poskytuje služby zejména v oblasti digitálních a technických řešení.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je poskytování služeb nabízených na webových stránkách Soltrix, zejména:
3D skenování
digitální dokumentace
technické podklady
vizualizace
konzultace a související služby
Konkrétní rozsah služby je vždy stanoven individuální dohodou se zákazníkem.
3. Uzavření smlouvy
Smluvní vztah vzniká:
potvrzením objednávky ze strany poskytovatele, nebo
uzavřením písemné smlouvy, nebo
odsouhlasením cenové nabídky zákazníkem (e-mailem nebo jinou elektronickou formou).
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
4. Cena a platební podmínky
Cena služeb je stanovena individuálně na základě rozsahu zakázky.
Pokud není dohodnuto jinak, je cena splatná na základě vystavené faktury.
Splatnost faktury je standardně 14 dní, není-li uvedeno jinak.
Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohu před zahájením prací.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje:
poskytovat služby odborně a v dohodnutém rozsahu,
postupovat s odbornou péčí,
informovat zákazníka o podstatných skutečnostech týkajících se plnění.
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nesprávných nebo neúplných podkladů poskytnutých zákazníkem.
6. Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník se zavazuje:
poskytnout pravdivé a úplné podklady potřebné k realizaci služby,
spolupracovat s poskytovatelem,
uhradit cenu služeb včas a v plné výši.
Zákazník odpovídá za to, že má právo používat a poskytovat veškeré podklady předané poskytovateli.
7. Autorská práva
Výstupy vytvořené poskytovatelem jsou chráněny autorským právem.
Zákazník získává právo používat výstupy v rozsahu dohodnutém ve smlouvě nebo nabídce.
Bez výslovného souhlasu poskytovatele nesmí být výstupy dále šířeny, upravovány nebo poskytovány třetím osobám.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazník může od smlouvy odstoupit pouze za podmínek stanovených právními předpisy nebo dohodou stran.
V případě odstoupení od smlouvy po zahájení prací má poskytovatel nárok na úhradu již provedených prací.
Pokud je zákazník spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, pokud to povaha služby umožňuje a nebylo započato s plněním.
9. Odpovědnost a reklamace
Případné vady služeb je zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu.
Poskytovatel odpovídá za vady v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy.
Odpovědnost za nepřímé škody a ušlý zisk je vyloučena v maximálním rozsahu povoleném zákonem.
10. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Ochrana osobních údajů, dostupným na webových stránkách Soltrix.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2025.
Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli změnit.
Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb Intoza (dále jen „poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“).
1. Identifikace poskytovatele
Intoza
Sídlo: Česká republika
E-mail: sken@intoza.cz
Poskytovatel poskytuje služby zejména v oblasti digitálních a technických řešení.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je poskytování služeb nabízených na webových stránkách Soltrix, zejména:
3D skenování
digitální dokumentace
technické podklady
vizualizace
konzultace a související služby
Konkrétní rozsah služby je vždy stanoven individuální dohodou se zákazníkem.
3. Uzavření smlouvy
Smluvní vztah vzniká:
potvrzením objednávky ze strany poskytovatele, nebo
uzavřením písemné smlouvy, nebo
odsouhlasením cenové nabídky zákazníkem (e-mailem nebo jinou elektronickou formou).
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
4. Cena a platební podmínky
Cena služeb je stanovena individuálně na základě rozsahu zakázky.
Pokud není dohodnuto jinak, je cena splatná na základě vystavené faktury.
Splatnost faktury je standardně 14 dní, není-li uvedeno jinak.
Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohu před zahájením prací.
5. Práva a povinnosti poskytovatele
Poskytovatel se zavazuje:
poskytovat služby odborně a v dohodnutém rozsahu,
postupovat s odbornou péčí,
informovat zákazníka o podstatných skutečnostech týkajících se plnění.
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nesprávných nebo neúplných podkladů poskytnutých zákazníkem.
6. Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník se zavazuje:
poskytnout pravdivé a úplné podklady potřebné k realizaci služby,
spolupracovat s poskytovatelem,
uhradit cenu služeb včas a v plné výši.
Zákazník odpovídá za to, že má právo používat a poskytovat veškeré podklady předané poskytovateli.
7. Autorská práva
Výstupy vytvořené poskytovatelem jsou chráněny autorským právem.
Zákazník získává právo používat výstupy v rozsahu dohodnutém ve smlouvě nebo nabídce.
Bez výslovného souhlasu poskytovatele nesmí být výstupy dále šířeny, upravovány nebo poskytovány třetím osobám.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazník může od smlouvy odstoupit pouze za podmínek stanovených právními předpisy nebo dohodou stran.
V případě odstoupení od smlouvy po zahájení prací má poskytovatel nárok na úhradu již provedených prací.
Pokud je zákazník spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, pokud to povaha služby umožňuje a nebylo započato s plněním.
9. Odpovědnost a reklamace
Případné vady služeb je zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu.
Poskytovatel odpovídá za vady v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy.
Odpovědnost za nepřímé škody a ušlý zisk je vyloučena v maximálním rozsahu povoleném zákonem.
10. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Ochrana osobních údajů, dostupným na webových stránkách Soltrix.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2025.
Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli změnit.
Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.